8 راه برای بهبود ترافیک وب با شبکه های اجتماعی
امروز ما در مورد یک سایت اشتراک گذاری اجتماعی در مورد تاثیر مثبت جستجوگرها و طراحی سایت صحبت می کنیم.
هنگامی که کانال اصلی خود را در شبکه های اجتماعی تنظیم می کنید، مطمئن شوید کانال شما به نیازهای شما پاسخ می دهد.
این S.M.A.R.T. شما باید انجام.
تحقیقات انجام شده در سال 1968 نشان داد که برنامه ریزی هوشمند و حذف هدف می تواند بسیار موثر باشد.
هدف خالص شما باید روشن باشد. هر چند روز چند بار می خواهید؟
شما نیاز به تعریف اهداف قابل سنجش و قابل سنجش دارید. شما می دانید که کجا هستید و بعد از اندازه گیری کجا می روید.
رسیدن به هدف شما! (مقصد مورد نظر)
شما باید برای رسیدن به هدف دوره ثبت نام برنامه ریزی کنید. این برنامه باید به درستی و به موقع انجام شود. به عنوان مثال، هدف برای 1 ماه آینده است.
پس از انجام این کار، باید مشتری خود را شناسایی کنید. چه کسی به کانال شما می آید؟
خانم ها؟
آقایان؟
جوان؟
قدیمی؟
همه اینها برای انتخاب بازار بسیار مهم هستند.
پس نمی خواهید از مشتری بخواهید؟
شما باید تنظیمات و نظرات مشتریان خود را در نظر بگیرید. نظرات و مواردی که شما علاقه مند نیستید!