ورزشی

واکنش علی پروین به درگذشت پرویز قلیچ‌خانی/ از من هم بهتر بود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علی پروین، ستاره پیشین تیم ملی و باشگاه پرسپولیس در واکنش به درگذشت پرویز قلیچ‌خانی گفت:

باید صادقانه بگویم آقا پرویز یک چیز دیگر بود. من کنارش بازی کرده بودم و می‌دیدم چه قدرت مدیریت بالایی داخل زمین دارد. او از من هم بهتر بود.

بنظرم پرویز قلیچ‌خانی حتی از من هم بهتر بود و روی دستش در فوتبال ایران بازیکن نمی‌آید. ای کاش در ایران می‌ماند و فوتبال ما از وجودش بهره می‌برد ولی مسیر زندگی خود را از ورزش جدا کرد.

257 251

منبع

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا